TABS appen er lansert

Nå ligger forholdene til rette for enda bedre kommunikasjon mellom trafikkskole og elev, med den nye appen TABS fra Lime Green Digital.

TABS appen inneholder all funksjonalitet fra elevsiden/TABS elev (TABS.no) og mye nytt:

Øvelseskjøring
Meldinger, dokumenter og varslinger
Innlogging for foresatte (kan nå logge inn med eget mobilnrummer/passord; må være registrert med egen fødselsdato)

Som elev får du nå enklere tilgang til å følge med på din opplæring.

- I appen får du oversikt over kjøretimene, du kan sende meldinger til trafikklæreren og se fremgang på obligatorisk opplæring. Du kan også både bestille og betale kjøretimer i appen.
- I appen kan man også registrere øvingskjøring slik at man får full kontroll på både hvor mye og hvor man har kjørt. – Muligheten til å ta opp øvingskjøringsruter gjør at eleven blir tettere knyttet til trafikkskolen og åpner for oppfølging og dialog, forklarer Heberger, markedsansvarlig i TABS.

Ta kontakt

Medlem av: